Առաջադրանք

Տրված  հեռագիրը   փոխադրե՛ք   որպես  նամակ. 

«Տիկին  էդիթ  Անթոնի

1702  1-2  Վիլմինգտոն  փողոց,

Ջերսի  սիթի,  Նյու  Ջերսի

Սիրելի  մայրիկ,  ինչպե՞ս  ես,  ես  հրաշալի  եմ:  Ստացա  նակակդ  և   չոր  մրգերը: Շնորհակալություն:   Ոչ  մի  բանի  մասին  մի՛  մտածիր:  Ցտեսություն:  Սիրով`  Բեռնար»:

Սիրելի՛  մայրիկ,  ինչպե՞ս  ես,  ես  հրաշալի  եմ: Արդեն ընկերներ ունեմ, այստեղ բոլորն էլ շատ լավն են։ Ստաեցել եմ չոր մրգերը, տղներիրն էլ հյուրասիրեցի, ասեցին՝ համեղ է ստացվել։ Անընդհատ մտածում եմ ձեր մասին, բայց տուն գալու ցանկություն չկա, զգում եմ ինձ ինչպես տանը։ Նկարդ դրել եմ դարակումս, երբ կարոտում եմ նայում եմ նկարիդ և որոշ չափով կարոտս առնում եմ։ Տանեցիները ո՞նց են։ Նրանց կփոխանցես, որ նրանց էլ եմ շատ կարոտում։ Ոչ մի բանի մասին մի մտածիր, ամեն ինչ լավ է, տղաներով մի մեծ ընտանիք ենք դարձել։ Ամեն օրվա գործերը բաժանել ենք իրար մեջ, և բոլորս հավասար գործ ունեք։ Ցտեսություն, մայրի՛կ ջան, շատ եմ կարոտում և սիրում, մի քիչ բան է մնացել, դիմացի՛ր։ Բոլորին կբարևես և կհամբուրես իմ կողմից։ Սիրով՝ ձեր Բեռնար։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *