Տարեկան հաշվետվություն

Ես Մարիամ Սմբատյանն եմ, այս տարի ես սկսեցի սովորել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջում՝ զբոսաշրջության բաժնում։ Այս տարին շատ լավ և արագ անցավ։ Քոլեջ գալու ժամանակ մինջև վերջ վստահ չէի` դա ինձ համար է՞ թե՞ ոչ։ Բայց երբ սովորում ես և ապրում ուսանողի կայնքով, դա ստիպում է մտափոխվել։

Քոլեջ գալով՝ ես առաջինը ծանոթացա ընկեր Տաթևի հետ։ Բացի այն, որ նա քոլեջի տնօրենն է, շատ բարի, անկեղծ և ընկերասեր է։ Երկրորդը, ում հետ ծանոթացա, ընկեր Մարիամն էր։ Նա մեր կազմակերպիչն է․ նրան էլ շատ հավանեցի, քանի որ մենք երկար ճանապարհ ունենք անցնելու։

ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ
Մեր առաջին դասը եղավ պատվելի Թամարի հետ։ Մեր առաջին ծանոթությունից հետո շատ սիրեցի նրան, քանի որ նրա դասերը շատ հետաքրքիր են անցնում։ Պատվելի Թամարը մեզ դասավանդում է հայոց լեզու և գրականություն։ Հայոց լեզվի ժամանակ մենք կատարում ենք տարբեր առաջադրանքներ, իսկ գրականության ժամանակ կարդում ենք տարբեր պատմավծքներ, բանաստեղծություներ և այլն։ Նաև այս կիսամյակից մենք սկսեցինք անել անհատական նախագծեր, դեռ արել եմ երկուսը, բայց շատ եմ սիրել այդ թեմայով աշխատել։ Ռուսերենի դասերի ժամանակ նույնպես անցնում է շատ հետաքրքիր․ ամեն շաբաթ ընկեր Մարիամի հետ նոր թեմա ենք քննարկում։ Ինչպես հայոց լեզվից այնպես էլ ռուսերենից մենք կատարում ենք անհատական նախագծեր, շատ եմ սիրում այդ առական, քանի որ լավ տիրապետում եմ լեզվին։ Անգլերենի դասերի ժամանակ մենք մի նոր թեամա ենք անցնում ընկեր Արփիի հետ։ Մաթեմատիկայից այս տարի ընկեր Ելենայի հետ տարբեր թեմաներ ենք անցել և այդ թեմաների վերաբերյալ խնդիրնել լուծել։ Այս տարի շատ սիրեցի պատմություն առական, քանի որ դասը անցնում է հետաքրքիր և արագ, քանի որ ամեն դաս անցնում ենք յուրովի։ Ընկեր Նելլին մեզ տալիս է ֆիզիկա և էկոլոգիա։ Ֆիզիկայի ժամանակ մենք լուծում ենք խնդիրներ։ Իսկ էկոլոգիայի ժամանակ մենք պատրաստել ենք դիմակ դեմքի համար, ամեն ամիս մենք կատարում ենք նախագիծներ, բայց ամեն շաբաթ ուսումնասիրում ենք նոր թեմա։ Աշխարագրութույնը նույնպես շատ հետաքրքիր է անցում։ Երրորդ ուսումնական շրջանում մենք անցանք մարզերը քաղաքները և այլն։ Կենսաբանություն առակայի ժամանակ մենք ուսումնասիրում ենք տաբեր վիրուսներ, սպիտակուցներ, բջջներ և այլն։ Երաժշտության առակայի ժամանակ մենք անցում ենք տաբեր հայկական երգեր և պարեր։
ՖԼԵՇՄՈԲՆԵՐ
Ամեն ամիս մենք տարբեր առարկաներից անում ենք ֆլեշմոբներ։ Ինձ շատ դուր են գալիս ֆլեշմոբները, քանի որ եթե լինում են դժվարություններ հավաքվում ենք ընկերներով և կատարում ենք միասին։
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ
Ես սովորում եմ զբոսաշրջության բաժնում։ Ընտրել եմ այս բաժինը, քանի որ ինձ հետաքրքիր էր։ Իմ մսնագիտության պարտադիր ընտրությունը իսպաներնե է։ Շատ սիրեցի այդ առական, քանի որ վաղուց էի ցանկանում ուսունասիրել այդ լեզուն։ Իսպաներից մենք տարբեր թեմաներ ենք անցում և քննարկում։
ՖԻԶԿՈՒԼՏՈՒՐԱ
Ֆիզկտուլտուռա առարկան ես ընտրել եմ նետաձգությունը։ Ինձ շատ էր հետաքրքիրում այդ սպորտաձևը, այդ պատճառվ էլ ընտրեցի դա։ Մեզ օգնեցին ճիշտ կրակել աղեղից ես շատ սիրեցի այդ սպորտաձևը, այդ պատճառով ամբողջ տարին գնացի նետաձգության։
ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Այս տարից ես այդքան էլ շատ եռօրյա ճամբորդություների չեմ մասնակցել, բայց մյուս տարի անպայաման մասնակցելու եմ։ Բայց մասնակցել եմ եռօրյա ճամբորդության դեպի Արատես շատ հետաքրքիր ճամփորդություն էր։ Իսկ մեկօրյա ճամբորդությունները շատ սիրեցի, քանի որ մեկ օրում այնքան հետաքրքիր և տեսարժան վայրեր ենք հաճախում։
ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
Լրացուցիչ կրթությամբ չեմ զբաղվում, բայց ազատ ժամանակ փորձում եմ կարդալ գրքեր և զբաղվել տնային հանձնարություններով։
ԿՅԱՆՔԸ ՔՈԼԵՋՈՒՄ ԵՎ ՔՈԼԵՋԻՑ ԴՈՒՐՍ
Քոլեջում այս տարի ես ձեռք բերեցի շատ ընկերներ, ինչպես քոլեջում այնպես էլ քոլեջից դուրս փորձում եմ նրանց հետ շփվել, զբոսնել քաղաքում։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *