Անհատական աշխատանք

Թարգմանություն

Ադամանդ Բուդդայի գրպանում

Երբ գրպանահատը հանդիպում է Բուդդային, նա տեսնում է միայն նրա գրպանները…

Ոսկերիչների քաղաքում՝ Լահորում, ապրում էր պրոֆեսիոնալ գրպանահատ։ Մի օր նա տեսավ, որ մի մարդ գնել է մի գեղեցիկ ադամանդ, որին սպասում էր երկար տարիներ, մի ադամանդ, որը նա պարզապես պետք է ստանար։ Այսպիսով, գրպանահատը հետևել է ադամանդ գնած մարդուն: Երբ նա գնացքի տոմս է գնել դեպի Մադրաս, գողը նաև Մադրասի տոմս է վերցրել։ Նրանք ճանապարհորդում էին նույն կուպեով։ Երբ ադամանդի տերը գնացել է զուգարան, գրպանահատը խուզարկել է ամբողջ կուպեը։ Երբ տղամարդը քնել է, գողը շարունակել է որոնումները, սակայն ապարդյուն։

Վերջապես գնացքը հասավ Մադրաս, և ադամանդ գնած մարդը հարթակի վրա էր: Այս պահին նրան է մոտեցել գրպանահատը։

«Կներեք, պարոն», — ասաց նա: «Ես պրոֆեսիոնալ գող եմ. Ես փորձել եմ ամեն ինչ, բայց անհաջող: Դուք հասել եք այնտեղ, որտեղ ուզում եք գնալ, և ես ձեզ այլևս չեմ անհանգստացնի։ Բայց ես ուղղակի չեմ կարող չհարցնել՝ որտե՞ղ եք թաքցրել ադամանդը:

Մարդը պատասխանեց.

— Ես տեսա, որ դու ինձ հետևում ես ադամանդ գնելիս։ Երբ գնացք նստեցիք, ինձ համար պարզ դարձավ, որ նրա հետևից եք ընկել։ Ես մտածեցի, որ դու պետք է խելացի մարդ լինես, և սկզբում չէի կարողանում հասկանալ, թե որտեղ դնեմ ադամանդը, որպեսզի չգտնես այն: Բայց ի վերջո ես այն թաքցրի քո գրպանում։

Ադամանդը, որը փնտրում եք, մոտ է ձեզ՝ ավելի մոտ, քան ձեր շունչը: Բայց դուք որոնում եք Բուդդայի գրպանները: Թափահարեք ամեն ինչ ձեր մտքի գրպանից: Որոնեք այնտեղ, որտեղ հեռավորություն չկա, և ոչինչ պետք չէ անել: Բայց դա ձեզ համար չափազանց հեշտ է:

Աղպյուր

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *